Четверг
13.12.2018
23:07
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • База знаний uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Новов'язівська опорна загальноосвітня школа І-ІІІ ст.
     
     

     Махиня Олена В'ячеславівна, учениця 9 класу – ІІ місце в обласному конкурсі комп'ютерного макетування (2017)

     
    Махиня Владислав В'ячеславович, учень 4 класу – ІІІ місце в обласному конкурсі юних фотоаматорів «Моя Україна» (2017)
    Рог Євгенія Юріївна, учениця 6 класу – ІІ місце в обласному конкурсі «Новорічна композиція» (2017)
    Паук Назар Олександрович, учень 3 класу - ІІІ місце в обласному конкурсі «Новорічна композиція» (2017)
     
    Осипенко Мирослава Володимирівна, учениця 10 класу. Активна учасниця літературно -  мовознавчих конкурсів. Переможець районного, обласного (заочного) конкурсу ім. Петра Яцика (2012), ІІ місце в обласному конкурсі юних фотоаматорів «Моя Україна» (2017), ІІІ місце в обласному конкурсі комп'ютерного макетування (2017)
     

     

     Друзь Ольга Олександрівна, учениця 11 класу. Активна учасниця конкурсів художньої самодіяльності. Переможець районного конкурсу "Відгук на сучасну дитячу прозу" (2012), районного етапу конкурсу ім. Петра Яцика (2012), призер обласного конкурсу «Собори наших душ», призер обласного конкурсу «Розповім про подвиг» «Мій друг зі сходу» (2017)
     

    Тищенко Олександра Олексіївна, учениця 11 класу. Переможець обласного етапу XVI Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості (номінація "Література") (2017)
     

    Схема роботи  з обдарованими дітьми

    Виявлення здібностей та обдарувань учнів:

    • використання різних методик, тестування;
    • проведення тестування та визначення інтелектуального потенціалу дитини;
    • діагностування та визначення інтересів особистості та її здібностей;
    • створення банку даних «Обдарована дитина»

    Організація системної роботи:

    · введення додаткових предметів, спецкурсів;

    · факультативні заняття;

    · організація роботи гуртків;

    · участь в олімпіадах, конкурсах, предметних тижнях;

    · робота в мережі Інтернет.

    Добір та розстановка кадрів:

    · моніторинг діяльності вчителів;

    · співпраця з науковцями щодо організації науково-методичного супроводу роботи педагога з обдарованими дітьми;

    · науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;

    · видавнича діяльність.

    Система заохочень, стимулювання відповідно до досягнутих результатів:

    • нагородження переможців олімпіад, конкурсів, фестивалів.