Четверг
13.12.2018
23:10
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • База знаний uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Новов'язівська опорна загальноосвітня школа І-ІІІ ст.

    До уваги батьків!

    5 -18 -71 - телефон довіри відділу освіти

    Юр'ївської райдержадміністрації

    Карпенко О. А.

     

    Виховання дітей цілком залежить від ставлення
    до них дорослих, а не від ставлення дорослих
    до проблем виховання.
    Гілберт Честертон
     
      
    Оголошення
    Шановні батьки, 14 червня 2018 року о 10 годині в Новов'язівській ЗОШ І - ІІІ ступенів, відбудуться загальношкільні батьківські збори за підсумками 2017 - 2018 н.р. (звіт директора школи перед громадськістю).
     
     
    Як допомогти дитині подолати комп'ютерну залежність
     
    Комп'ютер може бути не тільки другом, але й перетворитися на лютого ворога,
    що мститься втратою здоров'я та інтелекту.
                                                                                                          Думка лікаря
    Стрімкий розвиток суспільства та технічного прогресу надав нам можливість
    познайомитися з таким пристроєм, як комп'ютер. Він  увійшов у наше життя
    не тільки як технічний засіб, але і як співрозмовник, друг, який допомагає долати
    самотність, невміння спілкуватися, непевність, боязкість тощо.
    Мабуть, наші діти прагнуть зайняти місце біля комп'ютерного монітора не тільки
    тому, що це цікаво, незвичайно, але й тому, що комп'ютер компенсує відсутність
    спілкування із близькими людьми.
    Безумовно, комп'ютер віддіграє значну роль у житті людства.
    Не менше значення він має для навчання школярів.
     
    Шановні батьки!
    Зробіть так, щоб ця пам'ятка стала настільною у вас вдома.
    1. Ваша дитина повинна перебувати за комп'ютером не більш, ніж 4 години на день.
    2. Будьте уважними до того, які теми є цікавими для Вашої дитини в інформаційному просторі.
    3. Вивчіть комп'ютер "уздовж і впоперек", довідайтесьпро механізм блокування деяких файлів.
    4. Купуйте дитині диски з освітніми програмами.
    5. Переглядайте ігри, у які грає Ваша дитина.
    6. Знайте: існує вірогідність того, що з допомогою Інтернету Вашу дитину можуть
    заманити в якусь секту.
    7. Намагайтеся аналізувати будь-яку інформацію, отриману з допомогою Інтернету,
    разом із дитиною.
    8. Не відмовляйтеся від її пропозиції "показати щось цікаве".
    9. Радійте її успіхам, пов'язаним із освоєнням інформаційного простору.
     
    30 листопада 2011 р. відбулися загальношкільні батьківські збори
    Дуже пощастило батькам, діти яких розповідають їм все відверто… Але, на жаль, такі далеко не всі… А якщо питання торкається навчання, то таких нажаль ще менше. Система «Мої знання» допоможе всім батькам стати ближчим до процесу навчання своєї дитини, а саме дозволить миттєво, через Інтернет (за наявності прав перегляду) знайти відомості про вашу дитину, яка навчається в школі. Вона дозволить перенести відносини між вами та вашими дітьми на абсолютно новий рівень.
    Модулі «Щоденник» та «Журнал» легко допоможуть перевірити задані домашні завдання, виставлені оцінки та наявність вашої дитини на уроках. Щоденник можна відобразити трьома варіантами: «класичний», «розгорнутий» та «один день на сторінці». Журнал представляє собою повний звіт про оцінки учнів та їх дату виставлення, присутність учнів на уроках за місяць.
    В модулі «Розклад» ви можете подивитися інформацію про розклад уроків, вчителів та кабінети, в якому проводяться уроки для їх дітей. Він легкий для сприйняття і має можливість бути роздрукованим при натисканні відповідної кнопки.
    Дорогі батьки, будьте максимально інформовані про процес навчання вашої дитини за допомогою порталу mz.com.ua.
    Сайт "Мої знання" є однією зі складових всеукраїнського проекту "КУРС: Освіта".
    Його користувачі - це керівники загальноосвітніх навчальних закладів України (директори шкіл, їх заступники і завучі), вчителі, учні, батьки або опікуни школярів. Щоб знайти школу та дізнатись про розклад занять, треба ввести її код (номер в системі) в поле "код школи" або частину назви навчального закладу в поле "назва школи". Знайти школу та дізнатися її номер в системі можна на порталі ІСУО (інформаційна система управління освітою) isuo.org. Запам'ятайте цей код для своєі школи. Тим, хто має логін та пароль доступу до сайту, можна також перейти до власних журналів (вчителі) або щоденників (учні та батьки), натиснувши кнопку "Увійти" або "Авторизуватись". Учні та батьки можуть отримати логін і пароль у свого класного керівника або у вчителя інформатики. Навчальні заклади вирішують самостійно, в залежності від розмірів та комп'ютерної підготовленості персоналу, хто з них видає логіни та паролі.
     
    Внутрішні монологи батьків для корекції виховного впливу на дитину
     
    "У вихованні дітей головне те, щоб вони цього не помічали"
     
    Прочитайте фрази і спробуйте змінити свої стосунки з дітьми.
     
    1. Я не всезнайка. Тому я і не буду намагатися бути ним.
    2. Я так мало знаю про складні лабіринти дитинства. Тому я дозволю дітям вчити мене.
    3. Я люблю, коли мене приймають таким, яким я є насправді. Тому я буду намагатись співпереживати дитині й цінувати її особистість.
    4. Я роблю помилки. Вони говорять про те, що я людина, а значить - схильний помилятися. Тому я буду терпеливий до помилок дітей.
    5. Приємно почувати себе керівником і знати відповіді на всі запитання. Тому я докладу зусилля для того, щоб захистити від себе дітей.
    6. Я єдиний, хто може прожити моє життя. Тому я не буду намагатися жити за дитину і робити будь-які спроби для цього.
    7. Я навчився майже всьому, що знаю, на особистому досвіді. Тому я дозволю дітям набувати особистого досвіду.
     
     Поради батькам щодо підготовки дітей до школи

    • Не залякуйте дiтей школою, це призведе до небажання дитини йти туди. Особливо небезпечно це стосовно боязких, невпевнених у собi дiтей.
    • Виявляйте цiкавiсть до iндивiдуальностi дитини, її внутрiшнього свiту.
    • Суворiсть i доброзичливiсть у вихованнi дiтей повиннi бути помiрними.
    • Сприяйте добрим взаємостосункам вашої дитини з однолiтками, бо якщо їх нема, виникає вiдчуття напруги i хвилювання, що призводить до появи вiдчуття неповноцiнностi, агресивностi. У дитини може сформуватися негативне ставлення до дiтей, до школи.
    • Головну увагу при формуваннi невимушеностi в спiлкуваннi з дорослими придiляйте сюжетно-рольовiй грi (гра в школу, програвайте роль учителя).
    • Для формування адекватного рiвня спiлкування i взаємодiї дитини з однолiтками використовуйте iгри, за правилами яких дiти змушенi узгоджувати свої дiї для виконання спiльного завдання.
    • Для формування внутрiшньої позицiї дитини, розвитку її адекватної оцiнки та самооцiнки, використовуйте режисерськi iгри, в яких носiями ролей виступають iграшки (ляльки, тварини), дитина сама створює i реалiзовує сюжет гри, одночасно виконуючи рiзнi ролi.
    • Для формування навчальної дiяльностi застосовуйте дитяче експериментування, у процесi якого дiти «відкривають» новi сторони i якостi об’єктiв, новi знання народжують новi питання.

    Шановні батьки!
    Свято Першого дзвоника в Новов'язівській СЗШ відбудеться 1 вересня 2012 р. о 9 годині.



    Дітей виховувати важко, бо ніщо людське їм не чуже.

    Кращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими.

                                                                                                                  Оскар Уайльд

    Проблеми з підлітками: причини та шляхи їх вирішення

    Коштовний камінь неможливо відшліфувати без тертя. Так само і людина – не може стати успішною без великої кількості важких спроб.

    Конфуцій

    До цієї, здавалося б, загальновідомої, істини ми ставимося просто і гово­римо про її слушність. Але в стосунках із дітьми, зокрема підлітками, часто забуваємо про неї і намагаємося з усіх сил «зліпити» з наших нащадків іс­тот, подібних до себе. Гадаю, всі зі мною погодяться, що у взаєминах із підлітками іноді ми саме так і чинимо: читаємо нота­ції, підвищуємо голос, тиснемо на них, а інколи, втративши терпіння, навіть вдає­мося до фізичної сили. Ми не замислює­мося над тим, до яких наслідків може призвести таке виховання: до суцільного непорозуміння, і в результаті - життя оточуючих перетворюється на справжній хаос і жах.

    Звісно, дорослій людині, яка сформу­валася та досягла певного статусу в жит­ті, важко це усвідомити, проте варто спробувати змінити свої методи вихован­ня. Тож проаналізуймо причини виник­нення безладу в сімейних стосунках між підлітками та батьками, аби усвідомити помилки, вчасно їх виправити чи взагалі запобігти їм.

    Підлітковий вік - період досить складний не лише для дитини, а й для батьків. У цей час останнім варто звер­нути особливу увагу не лише на фізіоло­гічні зміни, які відбуваються у тинейджера, а й на психологічні. У дитини за­гострюється відчуття власної гідності, вона порівнює свої можливості та здіб­ності з оточуючими, а готовність відсто­ювати свою свободу сягає піку. Саме під­літки найбільше протестують проти нав'язування будь-яких ідеологій чи просто усталених понять. У такий мо­мент їхня поведінка, що зовні виглядає як виклик, насправді є замаскованим ба­жанням приймати рішення і діяти само­стійно. Якщо батьки неправильно зрозу­міють зухвалу активність свого чада, у родині може розпочатися справжня вій­на за владу. На певні дії потрібна абсо­лютно адекватна відповідь, інакше далі - ланцюгова реакція: протест, бунт, конфлікти. Ситуація може вийти з-під контролю, оскільки обидві сторони вва­жають правильною саме свою позицію: батьки впевнені, що піклуються про здо­ров'я, безпеку і добробут своєї дитини; нащадок переконаний, що не робить ні­чого поганого, просто домашні його не чують, не розуміють і не мають наміру рахуватися з ним.

    Отже, дорослі мають насамперед зва­жати на те, що у підлітків ламається і пе­ребудовується ставлення до довкілля та до самих себе. По-друге, вони стверджу­ються як! особистості у надзвичайно жорстокий період, де переважає агресія та зневага: часта відсутність визнання ровесників або перше нерозділене ко­хання підсилює відчуття непотрібності. По-третє, через брак знань і досвіду під­літки губляться від надлишку нових вра­жень та переживань. Усе це негативно впливає на емоційний стан і психологіч­не здоров'я дитини, а депресія породжує відчуття невпевненості і страху, які заво­дять дитину в глухий кут. Виплутатися з цього самотужки складно. Тому варто дослухатися до порад психолога. Адже депресія - це справді серйозна пробле­ма, яка вимагає, як і звичайний грип, уваги та піклування, аби не сталося сер­йозніших ускладнень.

    Щоб запобігти конфліктам у сім'ях, психологи радять розмовляти з підлітка­ми на рівних, але при цьому повторюва­ти прохання по кілька разів, як під час спілкування з дитиною. Вести бесіду варто тепло, спокійно та по-діловому, водночас у голосі має відчуватися впев­неність, твердість і перевага. Твердість необхідна, бо підлітка в цей період може «заносити». Слово «ні» обов'язково по­винно мати роз'яснення причини та на­слідку. Вкрай важливо, щоб батьки та підлітки могли розмовляти відверто. Аби домогтися такої довіри, слід вислу­ховувати до кінця всі скарги, навіть якщо вони вам видаються неістотними. За будь-яких проявів агресії старші мають бути стриманішими і намагатися макси­мально допомогти своїм чадам підготува­тися до дорослого життя, де чільне місце посідають відповідальність і самокон­троль. Завдання сім'ї - навчити дитину будувати стосунки з іншими людьми, ро­зуміти їх і себе, у потрібний момент бути поряд і вчасно допомогти зорієнтуватися в проблемах та максимально підтримати у складних ситуаціях.

     Сімейні взаємини як чинник розвитку дитини
    Зазвичай взаємини дитини з батьками — це перший досвід її взаємодії з навколишнім світом, від якої значною мірою залежить процес формування дитини як особистості. Іноді сімейні взаємини є дисгармонійними, що негативно впливає на розвиток дитини.

    Тож пропонуємо ознайомитися з потребами дитини в сім’ї, типами дисгармонійного виховання та профілями батьківського ставлення. А запобігти виникненню в дитини страху самотності та мінімізувати негативний вплив дисгармонійних сімейних взаємин допоможуть рекомендації для батьків щодо оптимізації взаємин із дитиною. 
    Наприклад, такі:

    Проявляйте безумовну любов та прийняття дитини в будь-якій ситуації. У жодному разі не вживайте висловлювань на кшталт «Якщо ти знову так зробиш, я тебе більше не любитиму!».

    Не забувайте хвалити дитину. Коли дитина правильно реагує на похвалу, намагайтеся закріпити ці зусилля. Дитина ліпше реагує на похвалу, коли бачить, що батьки справді задоволені нею. Не варто казати слова на кшталт «хороший хлопчик» чи «хороша дівчинка». Ліпше висловлюватися так: «Мені подобається, як ти вчинив (-ла)». Така похвала дає дитині змогу відчути, що вона може скласти гарне враження про себе.
     
    Поради батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей


    1. Не стримуйте розкриття потенційних можливостей психіки.
    2. Уникайте однобокості в навчанні та вихованні. 
    3. Не позбавляйте дитину ігор, забав, казок, створюйте умови для виходу дитячої енергії, рухливості, емоційності.
    4. Допомагайте дитині в задоволенні основних людських потреб (почуття безпеки, кохання, повага до себе і до оточуючих), тому що людина, енергія якої скована загальними потребами, проблемами, найменше спроможна досягти висот самовираження. 
    5. Залишайте дитину на самоті і дозволяйте їй займатися своїми справами. Пам'ятайте, якщо ви хочете своїй дитині добра, навчіть її обходитися без вас. 
    6. Підтримуйте здібності дитини до творчості і співчувайте у випадку невдачі, уникайте незадовільної оцінки творчих спроб дитини. 
    7. Будьте терпимими до ідей, поважайте допитливість, реагуйте на запитання дитини. Навчати потрібно не тому, що може сама дитина, а тому, що вона опанує з допомогою дорослого, показу, підказки.

     

    Поради батькам, які виховують обдаровану дитину


    Найперше - потрібно любити свою дитину. Приймати дитину такою, якою вона є, беручи участь у її розвитку, підтримуючи, а не нав'язуючи свої інтереси, давати дитині можливість вибору. Для розвитку творчого потенціалу, як показали дослідження, необхідна не лише адекватна оцінка сил дитини, але трішки завищена, зазнайкою вона не виросте, зате у неї буде запас сил та впевненість при невдачах, до яких треба готувати змалку. 
    Батьки повинні бути прикладом, адже дитина свідомо переймає вашу манеру говорити, ходити, працювати, відповідальності за доручену справу. Кожен батько повинен пам'ятати правило: ''Не зашкодь!'' Адже обдарована дитина більш чутлива, ранима, тому потрібно давати вільний час для того, щоб побути дитині на самоті, поміркувати, пофантазувати. За допомогою тренінгів дати їй можливість глибоко зрозуміти себе та інших. Дорослі часто батьки повинні радитися із психологом щодо виховання обдарованої дитини. 
    Батьки повинні завжди пам'ятати, що для обдарованої дитини творчість є життєвою необхідністю. Тому дитину потрібно готувати до спостережливості, наполегливості, формувати вміння доводити почату справу до кінця, працелюбність, вимогливість до себе, задоволення від процесу творчості, терпляче ставлення до критики, впевненості при невизначеності, гордості і почуття власної гідності, чулість до аналізу моральних проблем. 
    Батьки також повинні усвідомлювати, що надзвичайно велика роль у процесі формування особистості обдарованої дитини належить волі. Вольові риси є стрижневими рисами характеру, адже за наявності мети, яку особистість досягає в житті, долаючи перешкоди, є цілеспрямовуючим життя. Цілеспрямовані люди знаходять своє щастя в житті, вони вміють поставити перед собою чітку, реальну мету. Прагнення досягти своєї цілі робить людину рішучою та наполегливою. І.Павлов стверджував, що у вольової людини труднощі лише збільшують бажання реалізувати свою мрію. Вони вміють стримати себе, володіють терпінням, витримкою, вміють контролювати свої почуття за наявності перешкод. Ініціативність і творчість поєднані з наполегливістю, рішучістю та витримкою, допомагають обдарованим дітям самореалізуватися. 
    Отже, батьки покликані допомогти дитині відкрити її життєве покликання, реалізувати себе як особистість. Вони не мають права втратити обдаровану дитину, бо, втрачаючи т